GJENFERDSEL - WYWIAD

Zaśnieżone krajobrazy i powiewająca na wietrze norweska flaga- te dwa aspekty zachęciły mnie do zapoznania się z drugim krążkiem black metalowego Gjenferdsel. Po drugim przyszedł pierwszy i wielogodzinne wsłuchiwanie się w ich zimną muzykę… Uznałam się więc za spełnioną, gdy na moje pytania dotyczące Norwegii, Gjenferdsel i black metalu odpowiedział mi głównodowodzący Iudex.

Witaj! W Polsce nie jesteście zbyt popularni, nie odwiedziliście do tej poty także naszego kraju… A jak popularni jesteście w Norwegii?
Oglądałam Wasze zdjęcia w górach z norweska flagą- naprawdę niesamowite  Właściwie jak wpływa na was Norwegia i jej klimat?
Trudno było wam znaleźć nazwę dla zespołu? Dlaczego Gjenferdsel- co to znaczy?
Wasze teksty są nieco inne od tych stereotypowych dla black metalu- dlaczego? Łatwo jest oddzielić warstwę instrumentalną od słownej?
W waszej muzyce można także wyczuć coś…pozytywnego. Co czujecie kiedy piszecie/gracie waszą muzykę?

Jak ważny jest dla ciebie zespół?
Okładki waszych albumów pokazują przeważnie typowe skandynawskie krajobrazy. Czyjego autorstwa są te zdjęcia? 
Jak wasza muzyka zmienia się pomiędzy kolejnymi wydawnictwami?

Czego będziemy mogli się spodziewać po kolejnym albumie Gjenferdsel?
Występujecie i czy lubicie występować na żywo?
Jaki macie kontakt z waszymi fanami?

I ostatnie pytanie- co sądzicie o współczesnej scenie muzycznej w Norwegii?
Dzięki wielkie za rozmowę- chciałbyś coś jeszcze dodać?
Alicja Heretica Sułkowska
dla metalcentre.pl

Komentarze

Popularne posty