Powitanie

                             

Czy po ponad dwuletniej przerwie w blogowaniu można mówić o powrocie czy raczej już o nowym starcie? Jak zapewne widzieliście, pod koniec stycznia przyszłego roku platforma blog.pl zakończy swoją działalność, pożerając jednocześnie dziesiątki opublikowanych przeze mnie tekstów. Aby więc uratować niektóre wywiady i recenzje tak jak kiedyś ratowano dzieła sztuki przed hitlerowcami, przenoszę je tutaj.

Music-Matters-Mag to dokładnie to samo, co Music Matters, jedynym różniącym je elementem jest nowe wydanie autorki. Co robiłam przez te dwa lata? Zdałam maturę, wyjechałam na studia, pisałam wiersze, wydałam książkę, zaczęłam zbierać stare fotografie i próbować wszystkich rodzajów ciastek w pobliskiej cukierni.  

Zmieniał się także mój gust muzyczny i to właśnie jego różnorodność będziecie mogli obserwować na Music Matters. Przygotujcie się na eksplozję black metalu, muzyki klasycznej, elektroniki i poezji śpiewanej. Teksty publikowane będą przynajmniej raz w tygodniu.

Enter the Void.

Komentarze

Popularne posty